U heeft te maken met een concreet probleem, in uw woonhuis of bedrijfspand komt u ruimte tekort. U heeft behoefte aan een externe opslagruimte, maar u wilt wel een zo voordelig mogelijke oplossing. Aan het huren van een opslagruimte zijn opslagkosten verbonden. U staat nu voor de keuze: of een unit huren en deze opslagkosten betalen, of de situatie zo te laten als hij is. Wij van Opslagruimte-Eindhoven kunnen u verder helpen als u gebruik wenst te maken voor opslag.
Hoe ga ik om met de kosten voor opslag?
Heeft u een bedrijf en huurt u uw bedrijfspand? Dan zou u kunnen kijken naar het rendement per vierkante meter. Stel dat u uw ruimte zo kunt indelen dat u meer werkplekken kunt realiseren. Uw medewerkers en het werk dat ze verrichten, levert u omzet en rendement op. U zou bijvoorbeeld kunnen denken aan het verplaatsen van uw bedrijfsarchief naar een externe opslagunit en de vrijgekomen ruimte voorzien van nieuwe werkplekken. Vaak zult u kunnen berekenen dat dit een lucratievere oplossing is dan extra werkplekruimte bijhuren.
Bent u particulier en gaat u voor langere tijd naar het buitenland? Dan is het mogelijk dat u uw huidige woonruimte tijdelijk verhuurt. U zult het wellicht geen aangenaam idee vinden als uw huurders tussen uw spullen wonen. Weegt de opbrengst van uw huur op tegen de kosten van een opslagunit? Zo ja, dan is er nog een extra voordeel. Veel tijdelijke huurders stellen het op prijs als ze hun eigen huisraad mee kunnen nemen. Als u een opslagunit nodig heeft omdat uw woning verbouwd wordt, is het slim om uw huisraad elders te plaatsen. Dit kan tijdwinst opleveren en schade voorkomen.
Voordelige opslagfaciliteiten voor bedrijven en particulieren
Opslagruimte-Eindhoven beschikt over een bedrijfspand in Eindhoven (wijk Meerhoven) nabij Veldhoven waarin we voldoende aparte opslagunits hebben gerealiseerd. Zowel particulieren als bedrijven kunnen een of meerdere van deze ruimtes huren voor tijdelijke opslag. De grootste ruimte heeft een vloeroppervlak van 55 m2. Alle ruimtes zijn voorzien van verwarming en in de zomer zelfs koeling. Wat u ook wilt opslaan, u mag erop rekenen dat uw goederen niet worden blootgesteld aan vocht of grote temperatuurverschillen. Daarnaast zijn onze opslagruimtes adequaat beveiligd zoals camera en alarm systeem. De kans dat uw ruimte door onverlaten wordt betreden is vrijwel uitgesloten. De opslagkosten van onze ruimtes zijn in vergelijking met andere aanbieders concurrerend te noemen maar dan vooral op kwaliteit. Neemt u een kijkje op onze website of vraagt u zeker naar onze mogelijkheden, mocht u meerdere units nodig hebben is dit ook bespreekbaar.
Uw overeenkomst en spelregels bij Opslagruimte-Eindhoven
Wij bieden u tijdelijke opslag van uw goederen aan voor een minimale contractperiode van 3 maanden. U kunt deze periode te allen tijde verlengen. Mocht u geen behoefte meer hebben aan externe opslag, dan geldt een opzegtermijn van een maand. U kunt uw goederen die u niet dagelijks nodig heeft bij ons in bewaring geven. U mag uiteraard uw opslagruimte op afspraak betreden.
Het is niet toegestaan om auto’s in onze opslagruimtes te plaatsen. Ook het opslaan van goederen met een beperkte houdbaarheid, zoals levensmiddelen, is niet mogelijk. Ook willen we u vragen om geen vluchtige en brandbare stoffen in bewaring te geven. Het spreekt voor zich dat we ook niet toestaan dat er illegale goederen in onze opslagunits worden bewaard. Als u het met onze spelregels eens bent, bent u van harte welkom om bij Opslagruimte-Eindhoven een voordelige opslagunit te huren.