Als bedrijf heeft u te maken met een groot aantal administratieve verplichtingen die door de tijd heen ook veranderd zijn. Een van de belangrijkste aandachtspunten van de afgelopen jaren is het toegenomen belang van adequate privacybescherming. Als bedrijf dient u aan te kunnen tonen dat u op een correcte wijze met persoonsgebonden gegevens van uw klanten en afnemers omgaat. Daarnaast stellen diverse wet- en regelgevingen eisen aan de bewaartermijnen van offertes, facturen, pakbonnen en zakelijke correspondentie. U heeft ongetwijfeld een elektronisch archief, maar ook zeker nog een archief dat u in mappen en ordners heeft gerangschikt. Er kunnen situaties ontstaan waarbij u uw eigen archiefopslag liever extern bewaard. Opslagruimte-Eindhoven kan u daarbij van dienst zijn.
Redenen om uw archief elders op te slaan
Wellicht zijn de zaken zo goed gegaan dat uw huidige bedrijfsruimte nu ruimte tekort komt. U moet een keuze maken tussen nieuwe werkplekken inrichten en uw archief op de zaak houden. Misschien bent u wel bezig met een uitbreiding of verbouwing van uw bedrijfspand en wilt u uw archief, dat u in principe voor uw dagelijkse operatie minder hard nodig heeft, uit de weg hebben. Daarnaast zult u merken dat naarmate de jaren verstrijken, uw archief alleen maar gegroeid is. Natuurlijk komt het voor dat uw medewerkers uw archief moeten raadplegen of dat externe accountants toegang moeten hebben tot uw officiële documenten. Als u uw archiefruimte beter voor andere doeleinden kunt gebruiken, is het raadzaam te denken aan een externe archiefopslag. Zo voldoet u nog steeds aan alle wettelijke eisen en kunt u meer ruimte creëren in uw bedrijfspand door uw opslag elders te bewaren.
Het aanbod van Opslagruimte-Eindhoven
Opslagruimte-Eindhoven heeft in de wijk Meerhoven nabij Veldhoven een bedrijfspand ter beschikking met aparte opslagunits van verschillende afmetingen. Wij bieden deze opslagruimte zowel aan particulieren als bedrijven aan. Al onze ruimtes zijn bijzonder geschikt voor archiefopslag. In een goed archief kunt u het beste een redelijk constante temperatuur hebben. Ook wilt u niet dat uw belangrijke documenten vochtschade kunnen oplopen.
Veilige opslag
Onze ruimtes zijn uitstekend beveiligd. Uw archief bevat gevoelige informatie die in de handen van de verkeerde personen u commerciële schade kunnen berokkenen. Door te kiezen voor archiefopslag bij Opslagruimte-Eindhoven kiest u ook voor veiligheid.
Overeenkomst en spelregels
Als u besluit om een ruimte voor archiefopslag te huren bij Opslagruimte-Eindhoven, gaan we in eerste instantie een huurovereenkomst aan voor minimaal een half jaar. Deze periode mag u zo vaak u wilt verlengen. Heeft u na verloop van tijd een andere oplossing gevonden voor uw archief, dan hanteren we een opzegtermijn van twee maanden.
Vrijblijvende prijsopgave
Het is niet mogelijk om continu uw archief in te zien. We adviseren u om van tevoren een afspraak te maken om uw archief te raadplegen. Uiteraard gaan wij soepel om met toegang, maar een 24-uurs toegang is bij ons niet te realiseren. Als u bepaalde onderdelen van uw archief vaker nodig heeft, is het verstandig om die mappen nog een tijdje in uw bedrijfspand te bewaren. Bent u geïnteresseerd? Neemt u dan contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgaaf.